FAQ

Nøkler, låser og reservedeler

Hvordan bestiller jeg reservedeler?
Du kan bestille reservedeler til Lipault-produktet ditt på nettsiden Support & Go, Oppgi hele produktkoden. Den finner du på garantikortet eller på en etikett på innsiden av produktet. Vær oppmerksom på at det ikke er sikkert at vi har reservedeler til enkelte (eldre) kolleksjoner.

Hvordan stiller jeg inn koden på låsen min?

  1. Fjern den røde pakkepilen på låsen, hvis kofferten din har en slik.
  2. Koden stilles inn til 0–0–0 på fabrikken. Velg din egen tresifrede kode som det er enkelt å huske (fødselsdag, adresse eller lignende).
  3. Finn knappen eller spaken ved siden av tallene:
    • Hvis det er en knapp, skyver du den mot tallene og holder den inne mens du vrir tallene til ønsket posisjon. Slipp deretter knappen.
    • Hvis det er en spak, skyver du den til nedre posisjon (enkelte går til høyre og opp), vrir tallene til ønsket posisjon og fører spaken tilbake. Nå har du angitt din egen tresifrede kode.

Send en e-post hvis du trenger ytterligere hjelp.

HVOR ER NØKKELEN TIL TSA-LÅSEN MIN?
TSA-låsen leveres ikke med en nøkkel. TSA-agenter på flyplassene i USA er de eneste som har tilgang til disse nøklene. De bruker dem til å åpne bagasjen for å kontrollere innholdet uten at låsen blir skadet. Du skal bruke den tresifrede koden til å åpne og låse bagasjen.

Hvordan kan jeg låse opp kodelåsen min hvis jeg har glemt koden?
Du må få hjelp fra et autorisert Lipault reparasjonssenter for å låse opp kodelåsen din. Klikk her for å finne ditt nærmeste reparasjonssenter..

Garanti og reparasjoner

Hvor kan jeg få reparert kofferten min? Vi anbefaler at du går til et Lipault autorisert reparasjonssenter for å få reparert bagasjen din, fordi vi vet at de tar godt vare på kofferten din der. Selv om alle kvalifiserte koffertverksteder kan reparere kofferten din, er det kun Lipault autoriserte reparasjonssenter som kan gjøre reparasjoner som går på garantien. Klikk her for å finne ditt nærmeste reparasjonssenter.

Hva er Lipaults retningslinjer for garanti?

Kjøpshjelp

Hva er retningslinjene for frakt?

Hva er retningslinjene for returer?

Hvordan bestiller jeg?

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Hvordan avbestiller jeg?
Alle bestillinger sendes så fort som mulig, og derfor kan du ikke avbestille eller endre en bestilling når den er bekreftet. Hvis du likevel finner ut at du ikke vil bestille, må du kontakte kundeservice for avbestilling. Selv om du avbestiller bestillingen din, kan vi ikke garantere at vi kan stoppe bestillingen. Hvis vi kan stoppe bestillingen, vil du se avbestillingen i ordrehistorikken for din konto.

Hvis vi ikke kan stoppe bestillingen, må du ikke hente varene når de leveres. Vi refunderer kjøpsprisen når produktet returneres til oss.

Se våre retningslinjer for retur og bytte for mer informasjon.

Hvor finner jeg en butikk i nærheten som selger Lipault?

Reise med Lipault

Kan jeg ta med meg vesken ombord i et fly?
Tommelfingerregelen er at håndbagasje ikke må være lengre enn 56 cm, bredere enn 45 cm og dypere enn 25 cm. Disse målene inkluderer hjul, håndtak, sidelommer og lignende.

Volum, dimensjoner og vekt måles i Lipaults laboratorier ved hjelp av prosedyrer hvor toleransen kan være inntil 1,5 cm i mål og 5 % i vekt og volum.
Measurements
Measurements of volume, dimensions and weight are carried out in the Lipault laboratories using procedures whereby tolerances up to 1,5 cm in dimensions and 5% in weight and volume cannot be excluded.
Lipault forbeholder seg retten til å endre spesifikasjoner, farger, mål og vekt på alle produkter uten ytterligere forvarsel. På grunn av utskriftsteknologien som brukes, kan det oppstå fargeavvik.

Merk: På grunn av kapasitetsbegrensninger bruker enkelte flyselskaper andre krav til størrelse og/eller vekt. NAYAN NV og Lipault kan ikke holdes ansvarlige hvis flyselskapet bruker andre krav for håndbagasje. Undersøk gjeldende regler hos ditt flyselskap før du reiser.

MAKSIMALE UTVENDIGE MÅL OG VEKT SOM ER TILLATT I ØKONOMIKLASSE