Kontakt oss

NAYAN NV og Lipault vil gjerne høre dine spørsmål og kommentarer. Velg ditt spørsmål.

Jeg har et spørsmål om reservedeler, låser og nøkler

Kontakt oss på e-post:

Jeg vil kontakte salgsavdelingen for å få tilbud på et produkt (B2B).

Kontakt oss på e-post:

Jeg vil kontakte kundestøtte angående mitt kjøp i nettbutikken.

Kontakt kundestøtte:

Åpningstider:
Mandag–fredag: 07.15–12.00 og 13.00–17.00
Oppgi bestillingsnummeret eller kontonummeret ditt i all korrespondanse. Disse får du når du sender inn bestillingen din.

OSS:
Spørsmål: Kan jeg bestille et produkt som ikke ligger i nettbutikken?
Svar: Det kan du dessverre ikke gjøre.
Spørsmål: Når blir bestillingen min levert?
Svar: Logg deg på kontosenteret for å finne sporingsnummeret ditt. Du kan også se e-posten vi sendte deg med informasjon om forsendelsen.
Spørsmål: Hvordan returnerer jeg kofferten min?
Svar: Gå til vår side for frakt ogretur for mer informasjon.

Jeg har et Lipault-produkt, og jeg har et spørsmål.

Kontakt oss på e-post: