Kontakt oss

Frucon² og Lipault vil gjerne høre dine spørsmål og kommentarer. Velg ditt spørsmål.


Jeg har et spørsmål om reservedeler, låser og nøkler.

Les vårt avsnitt om reservedeler, låser og nøkler i våre Ofte Stilte Spørsmål.OSS.

Kontakt oss på e-post :

Jeg vil kontakte salgsavdelingen for å få tilbud på et produkt (B2B).

Kontakt oss på e-post :

Jeg vil kontakte kundestøtte angående mitt kjøp i nettbutikken.

Kontakt kundestøtte

Åpningstider :
Mandag–fredag: 07.15–12.00 og 13.00–17.00 Oppgi bestillingsnummeret eller kontonummeret ditt i all korrespondanse. Disse får du når du sender inn bestillingen din.

OSS :
Spørsmål: Kan jeg bestille et produkt som ikke ligger i nettbutikken?
Svar: Det kan du dessverre ikke gjøre.
Spørsmål: Når blir bestillingen min levert?
Svar: Logg deg på kontosenteret for å finne sporingsnummeret ditt. Du kan også se e-posten vi sendte deg med informasjon om forsendelsen.
Spørsmål: Hvordan returnerer jeg kofferten min?
Svar: Gå til vår side for frakt ogreturfor mer informasjon.

Jeg har et Lipault-produkt, og jeg har et spørsmål.

Reparasjoner:

Vi anbefaler at du går til et Lipault autorisert reparasjonssenter for å få reparert bagasjen din, fordi vi vet at de tar godt vare på kofferten din der. Selv om alle kvalifiserte koffertverksteder kan reparere kofferten din, er det kun Lipault autoriserte reparasjonssenter som kan gjøre reparasjoner som går på garantien. Klikk her for å finne ditt nærmeste reparasjonssenter.
Les vårt avsnitt om reparasjoner i Ofte Stilte Spørsmål for mer informasjon.

Kontakt oss på e-post :